دوشنبه 21 خرداد 1397

چگونه می‌توان از خدمات ایرانسل، همراه اول و سایر شرکت‌ها شکایت کرد؟

یکی از دغدغه‌های همیشگی بسیاری از کاربران اپراتورها و شرکت‌های مختلف کیفیت بدی است که در بعضی از موارد ارایه می‌دهند و راه شکایتی از این کیفیت بد سراغ ندارند.


news



در مقابل اما رگولاتوری که مسئول رسیدگی به شکایات مردمی است، اقدام به راه اندازی سامانه‌ای برای ثبت شکایت نموده تا مردم براساس محل زندگی، نوع اپراتور و خدمات دریافتی درخواست‌های خود را ثبت نمایند.

سامانه جامع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات که دارای نسخه وب و اندروید بوده در حال حاضر در اختیار کاربران قرار گرفته و مشترکین اپراتورها و شرکت‌های مختلف می‌توانند شکایت خود را ثبت نمایند.

این سامانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

این سامانه دارای قابلیت‌های ویژه‌ای‌ست که مشتریان به راحتی می‌توانند بدون نیاز به اطلاعات فنی خاص، شکایت خود را ثبت کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

  • شکایات ثبت شده روی سامانه جامع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات بر اساس جغرافیای محل کاربر پایش شده و به راحتی مانتیور اتفاقات موجود در شبکه‌های مختلف قابل مدیریت است.
  • مردم می‌توانند طبق اطلاعات موجود در این سامانه نسبت به انتخاب اپراتورهای برتر از نظر خدمات و پاسخگویی به شکایات اقدام نمایند.
  • اپراتورها و شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنت، تلفن ثابت و خدمات پست و ارتباطات رادیویی ملزم به پاسخگویی سریع شده و در صورت تاخیر، با آن‌ها برخورد خواهد شد.
  • کاربر نیازی به اعلام مکان دقیق خود نداشته و با توجه به لوکیشینی که به صورت خودکار از او دریافت می‌گردد، اقدامات لازم انجام می‌شود.
  • کاربر در این سامانه حتی قادر است در جاده‌های بین شهری نیز اعلام مشکل کرده و قطعی‌های موجود را به اپراتورها گزارش دهد.
  • کاربر در این سامانه و با استفاده از اپلیکیشن امکان ارسال تصاویر، ویدئو و صوت را داشته و بدین ترتیب شفافیت بیشتری در این زمینه وجود خواهد داشت. یکی از گلایه‌های مربوط به شکایات واصله توسط اپراتورها مشکل عدم اعتبارسنجی آن‌هاست که با قابلیت جدید طرفین به نتیجه بهتری خواهند رسید.
  • مردم در این سامانه قادر به مشاهده شکایات دیگر کاربران هستند که این موضوع اپراتورها را وادار به رسیدگی سریع‌تر می‌نماید.
  • در صورت افزایش تعداد شکایات کاربران از یک منطقه و حتی از یک اپراتور در سرتاسر کشور، موضوع ملی شده و پیگیری‌ها بسیار جدی‌تر انجام می‌شود.
  • یکی از مزیت‌های این سامانه افزایش کیفیت اپراتورها و شرکت‌هایی است که حتی خدمات نسبتا مناسبی را به مشتریان ارایه می‌کنند. بدین معنی که این سامانه امکان رقابت را بیش از پیش در بین شرکت‌ها مهیا می‌کند.
  • با توجه به اینکه شکایات به صورت مستقیم به دست رگولاتوری می‌رسد و همه اطلاعات مشتری به صورت مستند ثبت می‌گردد، اختلافات بین اپراتور و مشتری به راحتی توسط این سازمان قابل حل است.
  • در این سامانه امکان ثبت شکایات مربوط به فروش اجباری، عدم درج قیمت، گران‌فروشی، نبود گزارش مصرف مشتری، تحویل سرعت کمتر از قرارداد و …وجود دارد.
  • از نکات متمایز کننده این سامانه امکان ثبت شکایت پیرامون پرسنل شرکت‌های مختلف است که بعضا با برخورد نامناسب موجبات نارضایتی مشتریان را فراهم می‌کنند!

بدین ترتیب به راحتی از طریق سایت و اپلیکیشن قادر به ثبت شکایت خود هستید تا با پیگیری‌های رگولاتوری مشکلات دسترسی شما به خدمات مختلف اینترنت، رادیویی و تلفنی رفع گردد.

شارژ كارتريج
ما را در اینستاگرام دنبال کنید

پردیس چاپگر باران ٰینستاگرام.اینستگرام

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شارژ تخصصی کارتریج

شارژ وتعمیر کارتریج لیزری

سبد خرید شما
تعداد محصول 0
  1. محصول
  2. قیمت
  3. تعداد
جمع خرید شما 0 ریال
سبد خرید خالی کردن سبد خرید
دسته بندی محصولات
عضویت در خبر نامه
ایمیل
شماره موبایل


عضویت انصراف از عضویت